Project - Product - Promotion. International Collective for Design
Project - Product - Promotion. International Collective for Design
Typ projektu: szkoleniowy/edukacyjny
Słowa kluczowe: Edukacja projektowanie sztuka
Słowa kluczowe (angielski): Education design art
Członkowie konsorcjum: Politechnika Łódzka (Lodz University of Technology) ESAD College of Art and Design Eskisehir Osmangazi University Escuela Superior de Diseño de La Rioja
Okres realizacji projektu: 1.12.2020 - 31.01.2023
Instytucja finansująca: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Nazwa programu: Erasmus +
Kierownik projektu: Marta Miaskowska
Wartość dofinansowania: 597 867,07 PLN
Wartość projektu: 597 867,07 PLN
Project – Product – Promotion. International Collective for Design to pomysł na nową metodę nauczania i uczenia się opartą na kolektywnej współpracy projektantów z różnych twórczych specjalizacji. Ta nowa forma szkolenia skierowana jest do studentów uczelni artystyczno-projektowych, którzy już niedługo będą wkraczać na rynek pracy i interdyscyplinarnych działań twórczych. Dzięki nowej metodzie studenci nauczą się współpracować z innymi kreatywnymi osobami w ramach uzupełniających się dyscyplin, tworząc i realizując nowy produkt oraz wszystkie działania wspierające jego promocję i dystrybucję. Poprzez stymulowanie różnych etapów tworzenia produktu i współpracę z różnymi specjalizacjami projektowymi, globalny sukces tego projektu jest wzmocniony przez efekty uczenia się studenta. PiCoDe zamierza przygotować przyszłych absolwentów uczelni artystycznych i projektowych do nowych możliwości zatrudnienia i rynku przedsiębiorczości
Project – Product – Promotion. International Collective for Design is a teaching and learning method based on the collective experience of designers from various creative specialisations. This new form of training is dedicated to graduating students from Art and Design Universities, who in the near future will be preparing themselves for the labor market and multidisciplinary creative activities. Through the new PiCoDe method, students will learn how to cooperate with other creative thinkers within complimentary disciplines, by creating and realizing a new product with all the criteria to support promotion and distribution. By stimulating the various phases of product creation and cooperating with diverse design specialisations, the global success of this project is reinforced through the student’s learning outcomes. PiCoDe intends to prepare future graduated students from Art and Design Universities for new employment opportunities and entrepreneurship market.
Powrót