Rozwój potencjału Politechniki Łódzkiej w zakresie integracji obcokrajowców
-
Typ projektu: szkoleniowy/edukacyjny
Słowa kluczowe: integracja promocja tłumaczenia COVID
Słowa kluczowe (angielski): integration promotion translation COVID
Członkowie konsorcjum: Projekt nie był realizowany w ramach konsorcjum
Okres realizacji projektu: 1.06.2022 - 31.05.2023
Instytucja finansująca: Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
Nazwa programu: Welcome To Poland
Kierownik projektu:
Wartość dofinansowania: 397 270,00 PLN
Wartość projektu: 397 270,00 PLN
Projekt odpowiada na potrzeby Politechnik Łódzkiej związane z realizacją strategii umiędzynarodowienia w zakresie zwiększenia liczby obcokrajowców (studentów i kadry) na uczelni. W celu osiągnięcia założonych celów należy z jednej strony promować PŁ jako atrakcyjne miejsce studiowania, pracy i prowadzenia badań dla zagranicznych studentów, doktorantów i kadry, a z drugiej stwarzać im przyjazne warunki funkcjonowania oraz większą integrację w środowisku akademickim w PŁ. Projekt przyczyni się do realizacji następujących obszarów strategii uczelni:1) Cel 2.1.3. „Tolerancja i świadome zarządzanie różnorodnością”, poprzez stworzenie z PŁ miejsca otwartego na odmienność kultur i sposobów myślenia. Zadanie 1 „Międzykulturowe spotkania integracyjne dla studentów i kadry Politechniki Łódzkiej- TUL Culture Bite/Gryz kultury na PŁ” – przyczyni się do wzajemnego poznania i zrozumienia międzykulturowego, a także lepszej integracji obcokrajowców (studentów i kadry) na uczelni. Cykl 4 spotkań integracyjno-kulturalnych. 2) Cel 3.1.2 „Intensyfikacja umiędzynarodowienia społeczności akademickiej” poprzez m.in. zwiększenie mobilności studentów i kadry, zwiększenie atrakcyjności PŁ jako miejsca nauki i pracy dla obcokrajowców. Zadanie 4 „Kurs e-learningowy przygotowujący studentów zagranicznych studiujących na pełen cykl studiów do funkcjonowania w środowisku akademickim PŁ - WelcomeToTUL/WitajNaPŁ”, Zadanie 5 „Zapewnienie dostępności do istotnych informacji o funkcjonowaniu uczelni w języku angielskim” oraz Zadanie 6 „Zabezpieczenie miejsc obsługi obcokrajowców w CWM przed ryzykiem rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19” – przyczynią się do ułatwienia studentom zagranicznym funkcjonowania w środowisku akademickim w Politechnice Łódzkiej. - Cel 3.1.3. „Wzmacnianie międzynarodowego prestiżu Politechniki Łódzkiej” poprzez zagraniczną promocję i zwiększenie rozpoznawalności na arenie międzynarodowej PŁ. Zadanie 2 „Przygotowanie filmów promocyjnych i zagraniczna promocja oferty kształcenia Politechniki Łódzkiej na YouTube i w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) – YouTUL” - 1 film 30 sekundowy orz 3 filmy 6 sekundowe typu bumper oraz Zadanie 3 „Kampania promocyjna studiów w Politechnice Łódzkiej przy współpracy z zagranicznymi blogerami i youtuberami - #TULinspires” - przyczynią się do poszerzenia działań promocji zagranicznej oferty kształcenia o nowe instrumenty on-line, które pozwolą na dotarcie do szerszych grup docelowych.
The project responds to the needs of Lodz University of Technology related to the implementation of the internationalization strategy in terms of increasing the number of foreigners (students and staff) at the university. In order to achieve the assumed goals, on the one hand, TUL should be promoted as an attractive place to study, work and conduct research for foreign students, doctoral students and staff, and on the other hand, create friendly conditions for their functioning and greater integration of the academic community at TUL. The project will contribute to the implementation of the following areas of the university's strategy: 1) Objective 2.1.3. "Tolerance and conscious management of diversity", by creating a place open to the diversity of cultures and ways of thinking. Task 1 "Intercultural integration meetings for students and staff of Lodz University of Technology - TUL Culture Bite/Gryz Kultury w PŁ" - will contribute to mutual knowledge and intercultural understanding, as well as better integration of foreigners (students and staff) at the university - a series of 4 integration and cultural meetings. 2) Objective 3.1.2 "Intensification of the internationalization of the academic community" through i.a. increasing the mobility of students and staff, increasing the attractiveness of TUL as a place of study and work for foreigners. Task 4 "E-learning course preparing foreign students studying for the full cycle of studies to function in the academic environment of TUL - WelcomeToTUL/WitajNaPŁ", Task 5 "Ensuring access to important information about the functioning of the university in English" and Task 6 "Securing service places for foreigners in ICC against the risk of spreading the pandemic COVID-19” - will help foreign students to function in the academic environment at Lodz University of Technology. - Objective 3.1.3. "Strengthening the international prestige of Lodz University of Technology" through foreign promotion and increasing the international recognition of TUL. Task 2 "Preparation of promotional videos and foreign promotion of the educational offer of Lodz University of Technology on YouTube and in social media (Facebook and Instagram) - YouTUL" - 1 30-second video and 3 6-second bumper videos and Task 3 "Promotional campaign for studies at Lodz University of Technology in cooperation with with foreign bloggers and youtubers - #TULinspires" - will contribute to expanding the promotion activities of the foreign educational offer with new on-line instruments that will allow reaching wider target groups.
Powrót