Promocja oferty kształcenia Politechniki Łódzkiej w Maroku

nd


Typ projektu: szkoleniowy/edukacyjny

Słowa kluczowe: promocja edukacja umiędzynarodowienie

Słowa kluczowe (angielski): promotion education Internationalisation

Członkowie konsorcjum: Projekt nie był realizowany w ramach konsorcjum

Okres realizacji projektu: 1.10.2018 - 30.09.2019

Instytucja finansująca: Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej

Nazwa programu: Nowoczesna promocja zagraniczna

Kierownik projektu: Dorota Piotrowska

Wartość dofinansowania: 99 975,00 PLN

Wartość projektu: 99 975,00 PLN



Politechnika Łódzka wskazuje aktywność na arenie międzynarodowej wśród głównych priorytetów działalności edukacyjno-naukowej. Nadrzędnym celem w zakresie internacjonalizacji jest podwyższenie wskaźnika umiędzynarodowienia i zwiększenie poziomu wielonarodowości środowiska akademickiego PŁ. Uczelnia podejmuje działania na rzecz promocji swojej marki na rynkach zagranicznych, oferując kandydatom kilkanaście programów studiów prowadzonych w językach obcych. Docelowym rynkiem promocji kierunku „Gestion et Technologie” są kraje francuskojęzyczne z dużym potencjałem związanym z rekrutacją młodych ludzi do podjęcia studiów za granicą. Priorytetowym obszarem geograficznym są w tym zakresie kraje Afryki Płn. z uwagi na udział uczelni w realizacji licznych inicjatyw we współpracy z partnerami z regionu.” Z uwagi na powyższe, uczelnia zrealizuje projekt, którego głównym celem jest promocja kierunku studiów I. stopnia „Gestion et Technologie” w Maroku, mieście Marrakesz, w terminie do 30.09.2019 r. W ramach projektu zaplanowano przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej pn. „Ça roule avec TUL” obejmującej dedykowany Landing Page przedsięwzięcia, mobilną reklamę rowerową i spotkanie z potencjalnymi kandydatami na studia. Odbiorcami końcowymi działań projektowych, prowadzonych zarówno online jak i w terenie, są osoby w wieku 15-24 lat, ze szczególnym uwzględnieniem uczniów ostatnich klas szkół średnich i ich absolwentów. Realizowane przedsięwzięcie przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności marki uczelni w Maroku i rozbudzenia wśród jego młodych mieszkańców zainteresowania podjęciem studiów w PŁ. Projekt zwiększy również aktywność uczelni w zakresie nowoczesnego i skutecznego promowania oferty dydaktycznej i naukowej za granicą. PŁ wykorzysta wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektu do planowania kolejnych kampanii promocyjno-informacyjnych w innych regionach świata.


The Lodz University of Technology indicates activity in the international arena among the main priorities of educational and scientific activity. The overarching goal in terms of internationalization is to increase the internationalization index and increase the level of multinationality of the academic community of TUL. The university is taking up activities to promote your brand on foreign markets, offering candidates a dozen or so study programs in foreign languages. Target the market for the promotion of the "Gestion et Technologie" course are French-speaking countries with great potential related to the recruitment of young people to study abroad. The countries of North Africa are a priority geographical area in this respect due to the participation of universities in the implementation of numerous initiatives in cooperation with partners from the region. " Due to the above, the university will implement a project whose main goal is to promote the first degree course "Gestion et Technologie" in Morocco, the city Marrakesh, by 30/09/2019. As part of the project, it was planned to prepare and conduct a comprehensive information and promotion campaign entitled "Ça roule avec TUL "including a dedicated Landing Page of the project, mobile bicycle advertising and a meeting with potential candidates for studies. Recipients the final activities of the project, conducted both online and in the field, are people aged 15-24, with particular emphasis on last-year students secondary schools and their graduates. The implemented project will contribute to increasing the brand recognition of the university in Morocco and arousing interest among its young residents taking up studies at the Lodz University of Technology. The project will also increase the activity of universities in the field of modern and effective promotion of the teaching and research offered abroad. TUL will use the knowledge and experience gained during the implementation of the project to plan further promotional and information campaigns in other regions of the world.

Powrót