Promocja oferty edukacyjnej PŁ wśród Polonii w Argentynie i Brazylii

nd


Typ projektu: szkoleniowy/edukacyjny

Słowa kluczowe: promocja edukacja umiędzynarodowienie

Słowa kluczowe (angielski): promotion education internationalisation

Członkowie konsorcjum: Projekt nie był realizowany w ramach konsorcjum

Okres realizacji projektu: 1.10.2018 - 30.09.2019

Instytucja finansująca: Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej

Nazwa programu: Nowoczesna promocja zagraniczna

Kierownik projektu: Dorota Piotrowska

Wartość dofinansowania: 99 864,00 PLN

Wartość projektu: 99 864,00 PLN



Projekt odpowiada na potrzeby Politechniki Łódzkiej związane z realizacją strategii zwiększenia liczby studentów zagranicznych oraz rozwiązaniem problemu niskiego poziomu dywersyfikacji krajów ich pochodzenia. Projekt polega na promocji oferty studiów w językach obcych wśród potencjalnych kandydatów wywodzących się z rodzin Polonijnych Argentyny i Brazylii. W projekcie zostanie zastosowana innowacyjna metoda promocji zagranicznej wykorzystującej marketing szeptany (word-of-mouth) za pośrednictwem przedstawicieli grupy docelowej. W tym celu zostanie zorganizowane wydarzenie w formie szkoły letniej dla grupy potencjalnych kandydatów z Argentyny i Brazylii (TUL Study Camp), w ramach której uczestnicy: - zapoznają się na miejscu z ofertą studiów i warunkami studiowania na PŁ i w Łodzi, - poznają historię i kulturę polską, - zapoznają się z nowoczesnymi metodami kształcenia oferowanymi przez PŁ, jednocześnie podnosząc własne kompetencje w tym zakresie, - wezmą udział w projekcie opracowania narzędzi promocji oferty edukacyjnej PŁ, a następnie podejmą działania promujące PŁ w Brazylii i Argentynie jako „Ambasadorzy PŁ”. Ponadto PŁ przeprowadzi szeroką kampanię promocyjną wśród Polonii oraz wypracuje trwałe kontakty i metod współpracy w zakresie promocji w tych krajach. Projekt przyczyni się do: - zwiększenia docelowych kierunków promocji oferty studiów o Argentynę i Brazylię, co w dłuższym okresie przyczyni się do zwiększenia liczby studentów zagranicznych oraz większej dywersyfikacji krajów ich pochodzenia, - lepszego dopasowanie strategii i narzędzi zagranicznej promocji oferty edukacyjnej PŁ do potrzeb nowych grup docelowych odbiorców w kolejnych latach, - zwiększenia potencjału PŁ w zakresie promocji i informacji zagranicznej o nowe, innowacyjne i skuteczne metody pozyskiwania kandydatów na studia z zagranicy, - zwiększenie potencjału PŁ w zakresie zagranicznej promocji oferty kształcenia poprzez zwiększenie wiedzy i kompetencji kadry.


The project responds to the needs of the Lodz University of Technology related to the implementation of the strategy of increasing the number of foreign students and solving the low problem the level of diversification of their countries of origin. The project aims to promote the study offer in foreign languages among potential candidates from Argentine and Brazilian Polish families. The project will use an innovative method of foreign promotion using word of mouth marketing (word-of-mouth) through representatives of the target group. For this purpose, an event in the form of a summer school will be organized for a potential group candidates from Argentina and Brazil (TUL Study Camp), during which participants: - get acquainted on the spot with the study offer and study conditions at TUL and in Łódź, - learn about Polish history and culture, - learn about modern education methods offered by the Lodz University of Technology, while increasing their own competences in this area, - will take part in the project of developing tools to promote the educational offer of TUL, and then undertake activities promoting TUL in Brazil and Argentina as "Ambassadors of Lodz University of Technology". In addition, TUL will conduct a wide promotional campaign among the Polish diaspora and develop permanent contacts and methods of cooperation in the field of promotion in these countries. The project will contribute to: - increasing the target fields of promotion of the study offer to Argentina and Brazil, which in the long term will contribute to an increase in the number of foreign students and greater diversification of their countries of origin, - better adjustment of the strategy and tools of foreign promotion of TUL's educational offer to the needs of new target groups of recipients in the coming years, - increasing the TUL's potential in the field of foreign promotion and information with new, innovative and effective methods of acquiring candidates for studies from abroad, - increasing the potential of TUL in the field of foreign promotion of the educational offer by increasing the knowledge and competences of the staff.

Powrót