European Digital Readiness Strategy for Clothing Studies
European Digital Readiness Strategy for Clothing Studies
Typ projektu: szkoleniowy/edukacyjny
Słowa kluczowe: odzież projektowanie produkcja nauczanie
Słowa kluczowe (angielski): clothing design manufacture teaching
Członkowie konsorcjum: Technische Universität Dresden [TUD] Politechnika Łódzka (Lodz University of Technology) TECHNICKA UNIVERZITA V LIBERCI [TUL] UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Okres realizacji projektu: 1.01.2022 - 30.12.2024
Instytucja finansująca: DAAD
Nazwa programu: Erasmus +
Kierownik projektu: Małgorzata Matusiak
Wartość dofinansowania: 318 754,00 PLN
Wartość projektu: 318 754,00 PLN
Projekt E-DRESS ma na celu poprawę cyfrowej gotowości nauczycieli, personelu technicznego i tworzenie treści kursów zgodnie z nowymi wyzwaniami nauki online dla studiów odzieżownictwa. Edukacja online typu open source powstanie platforma, która będzie dostępna w różnych językach Europy, w tym angielskim, niemieckim, czeskim, polski i rumuński. Opracowując efektywne narzędzia cyfrowe w wielu językach dzięki wspólnym wysiłkom współpracy partnerskie, efektywne cyfrowe uczenie się we wszystkich dziedzinach. Proponowany projekt umożliwi skuteczną interakcję uczniów z nauczycielami i technologią, aby złagodzić negatywny wpływ COVID-19 na tradycyjną edukację. Fizyczny ograniczenia konwencjonalnej edukacji w nowych scenariuszach zostaną rozwiązane poprzez zoptymalizowane wykorzystanie technologii cyfrowej przez: interesariuszy placówek edukacyjnych do przekształcenia aktualnych wyzwań w możliwości. Innowacyjne metody, technologie immersyjne mogą oferować uczącym się cyfrowe doświadczenie uczenia się, które nie jest zbyt duże w praktyce. Partnerstwo ma na celu wykorzystanie spójnego i opartego na współpracy podejścia do realizacji cyfrowej transformacji w badaniach odzieży w ich instytucjach.
The E-DRESS project aims to improve the digital readiness of teaching, technical staff, and create course content according to the new challenges of online/blended learning for clothing studies. An open-source online educational platform will be established which will be available in different languages of Europe including English, German, Czech, Polish, and Romanian. By developing effective digital tools in multiple languages by the mutual efforts of cooperation partnership, effective digital learning across the board will be realized. The proposed project will enable effective studentteacher-technology interaction to mitigate the negative impacts of COVID-19 on traditional education. The physical constraints of conventional education in the new scenarios will be addressed by the optimized use of digital technology by the stakeholders of educational establishments to convert current challenges into opportunities. Innovative methods of immersive technologies can offer the learners a digital learning experience that is not much in practice. The partnership aims to use a cohesive and collaborative approach for the realization of digital transformation for clothing studies in their institutions
Powrót