Main content blocks
Ilona Penc-Pietrzak
dr
Country
Poland
City/town
Łódź
Affiliation at
I82, Institute of Management – Parent unit: Faculty of Organization and Management
About me
Prodziekan ds. studenckich (kadencja 2024-2028). Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w grupie pracowników dydaktycznych w Instytucie Zarządzania na Wydziale Organizacji i Zarządzania PŁ. Pracuje w Politechnice Łódzkiej od 1997 roku. Działała aktywnie w Radzie Kierunków Studiów: Zarządzanie, Inżynieria zarządzania i Marketing w przemyśle; w Komisji ds. Jakości Kształcenia; w zespole ds. opracowania strategii Wydziału OiZ oraz w zespole opracowującym program kierunku Marketing w Przemyśle. Wypromowała ponad 160 magistrów oraz ok. 20 licencjatów i inżynierów. Jest autorką ok. 100 publikacji, w tym książek: „Competitive Strategy in Turbulent Environment”, „Stosowanie metod analizy strategicznej w planowaniu strategicznym przez duże polskie przedsiębiorstw przemysłowe”, „Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie”, „Analiza strategiczna w zarządzaniu firmą”, „Strategiczne zarządzanie marketingiem”, „Strategie biznesu i marketingu” oraz współautorką książek: „Kompetencje menedżerskie w zespole wirtualnym”, „Zarządzanie projektem. Podręcznik przyszłego PMa” i „Inżynieria projektowania strategii przedsiębiorstwa”. Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym, zarządzaniu marketingowym i zarządzaniu zespołami.
ORCID ID: 0000-0002-5024-5503
Research areas:
Formulation of company's strategy. Strategic analysis. Marketing strategy. Sustainable marketing. Team management.
Scientific activity

Scientific activity
Publications

Scientific activity
Patents

Scientific activity
Projects
