Main content blocks

Ilona Penc-Pietrzak

Ilona Penc-Pietrzak

dr

Profile fetched from WOIZ
See original profile
Country
Poland
City/town
Łódź
Affiliation at
I82, Institute of Management – Parent unit: Faculty of Organization and Management

About me

Prodziekan ds. studenckich (kadencja 2024-2028). Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w grupie pracowników dydaktycznych w Instytucie Zarządzania na Wydziale Organizacji i Zarządzania PŁ. Pracuje w Politechnice Łódzkiej od 1997 roku. Działała aktywnie w Radzie Kierunków Studiów: Zarządzanie, Inżynieria zarządzania i Marketing w przemyśle; w Komisji ds. Jakości Kształcenia; w zespole ds. opracowania strategii Wydziału OiZ oraz w zespole opracowującym program kierunku Marketing w Przemyśle. Wypromowała ponad 160 magistrów oraz ok. 20 licencjatów i inżynierów. Jest autorką ok. 100 publikacji, w tym książek: „Competitive Strategy in Turbulent Environment”, „Stosowanie metod analizy strategicznej w planowaniu strategicznym przez duże polskie przedsiębiorstw przemysłowe”, „Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie”, „Analiza strategiczna w zarządzaniu firmą”, „Strategiczne zarządzanie marketingiem”, „Strategie biznesu i marketingu” oraz współautorką książek: Kompetencje menedżerskie w zespole wirtualnym, „Zarządzanie projektem. Podręcznik przyszłego PMa” i „Inżynieria projektowania strategii przedsiębiorstwa”. Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym, zarządzaniu marketingowym i zarządzaniu zespołami. 

ORCID ID:  0000-0002-5024-5503

 

  

Research areas:
Formulation of company's strategy. Strategic analysis. Marketing strategy. Sustainable marketing. Team management.
   




Scientific activity

Publications
Scientific activity
Publications
Patents
Scientific activity
Patents
Projects
Scientific activity
Projects
Other
Scientific activity
Other

Didactic activity

For students
Didactic activity
For students
Consultations
Didactic activity
Consultations
Other
Didactic activity
Other