Agnieszka Baruk
prof. dr hab.
Kraj
Polska
Miasto
Łódź
Afiliacja
I83, Instytut Marketingu i Zrównoważonego Rozwoju – Wydział Organizacji i Zarządzania
O mnie
ORCID ID: orcid.org/0000-0003-2864-509X
Obszary badawcze:
W pracy badawczej Prof. Agnieszka Baruk zajmuje się marketingiem i
zarządzaniem marketingowym na rynku konsumpcyjnym, zwłaszcza prosumpcją,
marketingiem personalnym i budowaniem relacji pomiędzy odbiorcami i
oferentami w kontekście ich wizerunku.
Główne obszary Jej badań obejmują: kształtowanie relacji pomiędzy nabywcami finalnymi i oferentami, kształtowanie wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego przedsiębiorstw jako oferentów, włączanie nabywców finalnych w proces kształtowania oferty marketingowej, włączanie pracowników w proces kształtowania personalnej oferty marketingowej. |
Pełnione funkcje na Wydziale i Uczelni:
- Członek Dyscypliny Nauki o Zarządzaniu i Jakości
- Członek Rady ds. Stopni Naukowych w dyscyplinie Nauki o Zarządzaniu i Jakości
Pełnione funkcje poza Uczelnią:
- Polskie Towarzystwo Zarządzania Innowacjami – członek
- Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu - członek
- Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją – wiceprzewodnicząca Oddziału w Lublinie
- Centrum Badawcze Advention – konsultant naukowy
- ATINER (Athens Institute for Education & Research) - Academic Member